Pastoraal Café Zeist

PASTORAAL CAFÉ ZEIST: EEN PLAATS VOOR JOU?

Veel mensen met een psychiatrische achtergrond zijn op zoek naar een plaats waar je kunt praten over de betekenis van het geloof voor je dagelijkse leven. Een rustige plaats waar je mensen ontmoet die jouw situatie (willen) begrijpen. Het Pastoraal Café Zeist wil zo’n plaats zijn.

Elke derde donderdag van de maand komen we tussen 14.00-16.00 uur bijeen in de ruimte onder de toren van de Nieuwe Kerk, Boulevard 2a, Zeist.

Er is koffie en thee, en ruimte voor een moment van bezinning en bezieling: een gebed, een bijbelverhaal, een gedicht, muziek.

Iedereen is van harte welkom!

Informatie bij Ellen de Boom, voorzitter, tel. 030 692 47 68, email: ellen.deboom@kpnmail.nl

• Lidkerken

Bekijk de aangesloten lidkerken van de Raad van Kerken Zeist.

• Profiel

Bevordert de oecumenische verbondenheid en samenwerking tussen de kerken in Zeist.

• Beleidsplan

Bekijk het beleidsplan 2018 - 2022 van de Raad van Kerken Zeist.

Ivm de 'stille periode' in coronatijd verschijnt  het volgende beleidsplan in 2024.