Documentaire “Where are you, Adam?”

29 februari 2024

Op donderdagavond 29 februari wordt in het Kerkelijk Centrum Zeist-West de prachtige documentaire “Where are you, Adam? vertoond.

Deze documentaire geeft een inkijkje in het leven van het Grieks-orthodoxe kloosterleven op Mount Athos, een Grieks schiereiland met zijn schitterende natuur. Een plek waar de tijd niet door de klok wordt beheerst.

De documentaire is gemaakt door de Oekraïense  filmmaker Oleksandr Plyska en regisseur Aleksandr Zaporoshchenko en heeft verschillende prijzen gewonnen.

De avond begint om 19.30 uur met een korte inleiding door Katia Novikova, gevolgd door de 80 minuten durende film. Na een korte pauze (met koffie en thee) is het mogelijk om met elkaar na te praten.

Kosten: vrijwillige bijdrage (richtprijs €10,-) Graag contant!

De opbrengst van de avond wordt gebruikt voor hulp aan de Oekraïense gezinnen rond de film.

Opgeven via ontmoetingsgroep@pknzeistwest.nl  (fijn om te weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen) of loop gewoon binnen.

Kerkelijk Centrum Zeist-West, De Clomp 3302, Zeist

Volledige kalender bekijken