Goede Vrijdag Kinderviering in de Sionskerk

29 maart 2024

Op Goede Vrijdag zijn er in alle kerken vieringen. Om voor kinderen meer betekenis te geven aan wat er op Goede Vrijdag nu precies gebeurde, en waarom, wordt er in een aantal kerken ook een kinderviering gehouden.

Om 18.00 uur is er een viering in de Sionskerk. Met kinderen en hun ouders beleven we op een ingetogen manier het verhaal van de laatste dagen van Jezus. Aansluitend aan de korte viering eten we -inmiddels een traditie in de Bron- samen een broodje knakworst in de wijkzaal. In verband met het eten wordt aanmelden op prijs gesteld. Dit kan bij Annemarie van Nes via annemariestruik@hotmail.com of 06-45 70 60 12.

Locatie: Sionskerk, Jacob Catslaan 73

Je bent bijzonder welkom met je gezin of je kleinkinderen, vriendjes en vriendinnetjes zijn uiteraard ook van harte welkom.