Passie- & Paasconcert Jubilate Deo in de Oude Kerk

23 maart 2024

Op zaterdag 23 maart hoopt Grootkoor Jubilate Deo (o.l.v. Marco den Toom) een Passie- & Paasconcert te geven. Aan het einde van de lijdenstijd gedenken we het lijden en sterven van Christus op Goede Vrijdag. Hij stierf voor onze zonden. Maar we mogen ook uitkijken naar Pasen! Tijdens dit concert neemt het koor u mee van Goede Vrijdag tot de Paasdag! De avond wordt muzikaal begeleid door Harm Hoeve op het Orgel, Kees de Bruin op de piano en Laura van der Stoep op de viool. Alles onder de leiding van onze dirigent Marco den Toom. Tijdens het concert is er ook samenzang. Voor tickets kunt u terecht op de website:

www.koorjubilatedeowoudenberg.nl

Tickets online zijn €12,50. Aan de deur in de kerk zijn de tickets €15,00. Kinderen tot 12 jaar zijn gratis!

De kerk is open vanaf 19:00 en het concert begint om 19:30. Adres van de kerk is 1e Dorpsstraat 1, 3701 HC Zeist