Pizza en ontmoeting Jeugdhonk Nieuwe Kerk

28 maart 2024

Donderdag 28 maart – Jongerenontmoetingsplek ‘ITW @ThePassion’ in de Nieuwe Kerk

ITW staat voor Into The Wild, interkerkelijk jeugdwerk. 4x per jaar organiseren we een evenement voor jongeren in de regio Zeist. Soms met een spreker of spel, altijd met eten en gezelligheid. Speciaal voor The Passion organiseren we een mini-event: een plek in het centrum van Zeist waar jongeren voorafgaand aan The Passion met hun vrienden kunnen afspreken, samen eten en na afloop kunnen napraten.

Van 17.00-18.30 uur zorgen wij voor eten en drinken. Dat is gratis maar we vinden het wel heel fijn als we weten hoeveel mensen er ongeveer komen. Aanmelden kan hier:  https://forms.gle/wiwEJWGL777uMXRN8

The Passion is van 20.30-22.00 uur. Het evenemententerrein (bij het gemeentehuis/Walkartpark) is vanaf 18.30 uur open, dat is ongeveer 15 minuten lopen vanaf de Nieuwe Kerk (aan de andere kant van de Slotlaan).

Na afloop is het jeugdhonk nog tot 23.30 uur open voor chips, drinken en napraten.

Jongeren die niet zo van mensenmassa’s houden kunnen de hele avond bij ons in het jeugdhonk blijven, wij kijken daar naar The Passion, die live op tv wordt uitgezonden.

Volledige kalender bekijken