Popquiz Heilige Herrie in de East Coast

21 maart 2024

Op donderdag 21 maart komt Corjan Matsinger met Heilige Herrie naar Zeist voor een interactieve popquiz naar aanleiding van The Passion! De avond vindt plaats in de East Coast.

Speel mee met de popquiz in de East Coast en win die prijs! Kom jij ook met je vader, moeder, dominee of tienerleider? Eens kijken wie er meer van muziek weet…
Niet alleen voor jongeren, iedereen met hart voor jongeren en hart voor muziek is zeer welkom voor een gezellige avond.
Donderdag 21 maart van 20.00-22.00 uur in de East Coast
(Oosterkerk, tegenover Prof. Lorentzlaan 1)
Vanaf 19.45 uur heeft Peter de bar open voor koffie, thee en fris.
God duikt vaker op in je afspeellijsten dan je zou denken. In een informatieve popquiz nemen muzikant Jorn den Hertog en auteur Corjan Matsinger je mee op een muzikale en spirituele reis door de hitlijsten. Corjan vertelt verhalen, draait fragmenten van liedjes en geeft achtergrondinformatie bij songs die op de hemelpoort kloppen. Jorn speelt live-muziek en met elkaar strijden we natuurlijk om de felbegeerde popquiz-prijzen waarmee je naar huis kunt gaan!

East Coast - Oosterkerk

Woudenbergseweg 44, Zeist