Gebedsweek voor de eenheid

Gebedsweek voor de eenheid van de christenen

‘Jouw hand , mijn glimlach’ is het thema van de gebedsweek voor de eenheid. Deze gebedsweek wordt van 15 – 22 januari 2017 over de hele wereld gehouden. Kerken en groepen van christenen kunnen plaatselijk meedoen met het initiatief. Duitse kerken hebben dit jaar de teksten gemaakt.

In Zeist kunt u in de week van 16-20 afwisselend in verschillende kerken een gebedsviering bijwonen:

Maandag 16 januari:  Noorderlichtgemeente, Bergweg 92b
Dinsdag 17 januari: Nieuwe Kerk, Boulevard 2a
Woensdag 18 januari: De Citadel, Bergweg 6
Donderdag 19 januari: Ned. Ger. Kerk, Kerkelijk Centrum Zeist West,
De Clomp 33-02
Vrijdag 20 januari : De Ark (GKV), van Reenenweg 9a

Alle avonden (van 16-20 januari) zijn bijeenkomsten van 19.00-19.45 uur met een uitloop van een kwartier voor ontmoeting bij koffie en thee.

We beëindigen de gebedsweek met een oecumenische viering in de NoorderLichtkerk op zondag 22 januari. De viering begint om 10.00 uur. Voorgangers in deze viering zijn: ds. Roel Bosch, pastor Henk Bloem en br. Markus Gill. De deelnemende kerken zijn de Emmausparochie, PKN-wijkgemeenten Oosterkerk, NoorderLicht, Evangelisch Lutherse Gemeente en Zeist-West, de Evangelische Broedergemeente en de Gemeente van Apostolische Christenen. Tijdens de viering is er kinderkerk en kinderopvang.

Iedereen die belangstelling heeft is van harte welkom bij deze vieringen.