Geloven in Verbinding – samen optrekken rond The Passion 2024

The Passion komt op donderdag 28 maart 2024 naar Zeist. Met het interkerkelijk project Geloven in Verbinding willen we alle enthousiasme, ideeën en vragen van kerken en christelijke organisaties rondom dit evenement verzamelen en de communicatie over wat we als kerken in deze periode doen bundelen voor verspreiding via diverse (digitale) media.

We nodigen u/jou van harte uit om alle ideeën rondom The Passion met ons te delen; dat wat jullie gemeenschap al doet in de Veertigdagentijd en Stille Week, of wat jullie extra willen doen. Denk bijvoorbeeld ook aan de Vijftigdagentijd tussen Pasen en Pinksteren. Door het delen van ideeën kunnen we elkaar vinden, verbinden en versterken in gedeelde verlangens, en wat alleen niet kan, kunnen we misschien samen wél.

Alle ideeën, verlangens en vragen kun je delen met Annemarie Bijl en Geeske Donze via geloveninverbindingzeist@gmail.com. Of sluit aan bij een van de brainstorm bijeenkomsten op:

• donderdagavond 11 januari, 20.00 – 21.30 uur in de wijkzaal van de Sionskerk: Jacob Catslaan 73, ingang Oude Arnhemseweg
  • dinsdagmiddag 16 januari, 13.30 – 15.00 uur in de Citadel, Bergweg 6
  • dinsdagavond 16 januari, 20.00 – 21.30 uur in Kerkelijk Centrum Zeist-West: De Clomp 3302

Wij zien uit naar een goede, verbindende tijd rond Pasen 2024!

Geeske Donze en Annemarie Bijl

Projectteam Geloven in Verbinding – The Passion 2024 Zeist