Kerkasiel in Den Haag, bijdragen vanuit Zeist

Het Armeense gezin Tamrazyan verblijft nu al bijna 3 maanden in de Bethelkapel in Den Haag. U kunt daarover meer lezen op Kerkasiel

Ook vanuit de Zeister kerken zijn bijdragen geleverd: de nacht van 21-22 december is de voortgaande viering ingevuld door een groep uit Zeist-West en de Oosterkerk, op 8 januari door een groep uit de Doopsgezinde Kerk en Zeist-West en op 14 januari zal weer een groepje uit Zeist naar Den Haag gaan.

We hopen van ganser harte dat alle inspanningen en tekenen van betrokkenheid ertoe zullen leiden dat de familie Tamrazyan mag blijven, maar meer nog dat er eindelijk een fatsoenlijk kinderpardon komt.

Lees ook de column van Jeannette van Andel in OecuMenens: Een bijzondere nachtdienst

Hieronder een paar foto’s: