Kerkendag 11 juni

Op zondag Trinitatis wordt traditiegetrouw de Kerkendag gehouden. Hieraan doen steeds meer kerken mee en dat is verheugend.
Zondag 11 juni om 10 uur begint de viering die hopelijk weer buiten kan plaatsvinden.
Het geeft altijd een extra dimensie aan de kerkendag buiten op het grasveld te midden van fluitende vogels en als het meezit een beetje in de zon.
De kerken die eraan meedoen zijn: Parochie Sint Maarten, locatie Zeist, de PKN wijkgemeenten NoorderLicht, Oosterkerk, de Bron en Zeist-West, Doopsgezinde Gemeente Zeist, Evangelische Broedergemeente, Nederlands Gereformeerde Kerk en de Gemeente van Apostolische Christenen. De Evangelisch Lutherse Gemeente heeft die zondag een andere bijeenkomst.

Voorgangers in de viering zijn: Nelleke Spiljard (Parochie), Jan Minnema ( wijkgemeente de Bron) en Markus Gill ( Evangelische Broedergemeente). René Holvast (Ned. Geref. Kerk) doet mee aan de voorbeden. Niels Fischer zorgt met orgel ( buiten piano) en koor voor de muziek. En de blazers zijn weer van de partij!
Het thema is ‘buiten de lijntjes’, de lezingen zijn 1 Petrus 2 : 1-11 en Marcus 7: 24-30.
Er is kinderkerk en kinderoppas.

Na de viering is er gelegenheid allerlei stands te bezoeken onder het nuttigen van koffie en iets lekkers.

Iedereen die mee wil vieren is van harte welkom!

Kerkendag

Er is kinderkerk en kinderoppas.

Iedereen die mee wil vieren is van harte welkom!
(foto Fred Manschot)