Kerkendag 27 mei

Op zondag Trinitatis wordt traditiegetrouw de Kerkendag gehouden. Hieraan doen steeds meer kerken mee en dat is verheugend.
Zondag 27 mei om 10 uur begint de viering; hopelijk kan deze weer buiten kan plaatsvinden.
Het geeft altijd een extra dimensie aan de kerkendag, buiten op het grasveld te midden van fluitende vogels en als het meezit een beetje in de zon.
De kerken die eraan meedoen zijn: Parochie Sint Maarten locatie Zeist, de PKN wijkgemeenten NoorderLicht, Oosterkerk, de Bron en Zeist-West, Doopsgezinde Gemeente Zeist, Evangelische Broedergemeente, Nederlands Gereformeerde Kerk en de Gemeente van Apostolische Christenen.

Thema van deze viering is : ‘Rijk van de Geest’.
Voorgangers: Yko van de Goot (Doopsgezinde Gemeente Zeist), Nienke van Andel (NoorderLichtgemeente). Gastheer is Markus Gill (Evangelische Broedergemeente).
De muzikale begeleiding is in handen van Niels Fischer (orgel/ piano / koor).
De blazersgroep van de Broedergemeente is ook weer van de partij.
Er is kinderkerk en kinderoppas.
Na de viering is er gelegenheid allerlei stands te bezoeken onder het nuttigen van koffie en iets lekkers.
Vanwege ‘250 jaar kerkzaal’ van de Evangelische Broedergemeente worden ‘Kaffee und Kuchen’
ons aangeboden door de gastgemeente!

Iedereen die mee wil vieren is van harte welkom!