Veertigdagentijd

OECUMENISCHE ASWOENSDAGVIERING EN AVONDGEBED IN KERKELIJK CENTRUM ZEIST-WEST

Aan het begin van de veertigdagentijd ontvangen we het askruisje.  In deze bijzondere viering op 22 februari zijn ds. Tineke Dronkert en Fred Kelder de voorgangers.  Arie Boers verzorgt de muziek.

Na de Aswoensdagviering is er wekelijks tot Pasen een oecumenisch avondgebed. Voorgangers uit PG Zeist-West, Parochie Sint Maarten, Doosgezinde Gemeente Zeist en Evangelische Broedergemeente  werken eraan mee.

Als thema hebben we gekozen voor het thema ‘Onderweg’, met subthema’s en met behulp van poëzie ( gedichten en liedteksten).

Het avondgebed wordt gehouden op woensdag 1, 8, 15, 22 en 29  maart en 5 april om 19.15 uur.

5 april is het laatste avondgebed met een moment van inkeer en bemoediging / Boeteviering.  Voorgangers: ds. Tineke Dronkert en pastor Nelleke Spiljard.

Alle vieringen beginnen om 19.15 uur.

Iedereen die zich deze vieringen op weg naar Pasen wil laten inspireren is van harte welkom in het

Kerkelijk Centrum Zeist-West, de Clomp 33-02

NB : HET AVONDGEBED OP 8 MAART VINDT PLAATS IN DE DOOPSGEZINDE KERK, PAUW VAN WIELDRACHTLAAN 29 A, OOK OM 19.15 UUR