Viering 75 jaar vrijheid

Al 75 jaar leven we in vrijheid. We hadden dat uitbundig willen vieren in een viering waarbij iedereen welkom was.
Dat lukt nu niet op de manier zoals we voor ogen hadden, maar wel dmv een online viering die iedereen die dat wil kan mee-beleven.
We proberen woorden te geven aan onze dankbaarheid maar we realiseren ons ook dat lang niet iedereen vrij is.
We zingen, bidden, lezen, overdenken en maken muziek.

Aan deze viering werken mee:

Markus Gill, predikant Broedergemeente

Rabbijn Hannah Nathans

Pastor Ellen de Boom

Organist Niels Fischer

Dinsdag 5 mei om 19 uur wordt deze viering uitgezonden vanuit de kerk van de Evangelische Broedergemeente. ZIE HIERVOOR DE WEBSITE VAN DE EBG:EBG Zeist

De viering is ook via Slotstad Radio ( FM 107.0 ) te beluisteren.

De collecte tijdens de viering is voor Villa Vrede.

Villa Vrede

De plaats waar iedere vluchteling welkom is, ook zij die niet over de juiste of over geen verblijfspapieren beschikken, of kunnen beschikken
In Utrecht verblijven naar schatting 4000 mensen zonder verblijfsvergunning, deze groep leidt een onzichtbaar bestaan.
Zij hebben geen status, daardoor mogen zij niet werken, zij zijn niet verzekerd en hebben geen recht op voorzieningen.
Villa Vrede biedt deze mensen een gastvrije plek voor ontmoeting, ontwikkeling en ontspanning, sport en muziek, voeding en medische verzorging. Zij leren er de taal en kunnen er een opleiding volgen, wassen en maaltijden bereiden.
Vrijwilligers maken samen met de vluchtelingen dit dagelijks mogelijk .

Van harte aanbevolen
Iban-NL48TRIO 0197698948
Villa Vrede

Vanwege de beperkende maatregelen kan deze viering niet bezocht worden.

Info: Jeannette van Andel, e-mail: info@raadvankerkenzeist.nl