Oecumenische vredesdienst 19 september

Dit is het thema van de nationale vredesweek 2021, van 18-26 september (https://www.vredesweek.nl/).

In Zeist is er op zondag 19 september een oecumenische viering waaraan 4 kerken meedoen: Parochie Sint Maarten,  PKN wijkgemeente Zeist-West, de Doopsgezinde Kerk en de Evangelische Broedergemeente.

Voorgangers in die viering:  ds. Tineke Dronkert (Zeist-West), Fred Kelder (Parochie), ds Maaike de Jong (Doopsgezinde Kerk) en ds. Stefan Bernhard ( Broedergemeente).

De collecte is bestemd voor het vredeswerk van PAX.

U kunt een bijdrage overmaken via:

collecte vredesdienst

of  via deze QR code:

Plaats en tijd: 11.30 uur, Sint Josephkerk, Rozenstraat  (let op: gewijzigd tijdstip)

Aanmelden bij: emmaus@parochie-sintmaarten.nl

De viering wordt livestream uitgezonden via: uitzending

Aan het einde van de  zal er een vredesontmoeting zijn, georganiseerd door het Platform voor Levensbeschouwingen en Religies in Zeist. Dan wordt ook de vredesduif uitgereikt.

Plaats en tijd: zondag 26 september, 15 uur, kerk van de Broedergemeente, Zusterplein 12.

Zie ook:   vredesduif van Zeist